Стрес и множествена склероза
Увеличава ли стресът риска от развитието на множествена склероза? Може ли стресът да накара симптомите на множествена склероза да се влошат?
Техники за управление на стреса
Основни съвети за намаляване на нивото на стрес: пълноценен сън, техники за релаксация, прием на балансирани храни, успокояващи ритуали, смях и време за любими неща
26.09.2020
Релаксация
Ползите за здравето от релаксацията са облекчаване на болката, намаляване на сърдечната честота и кръвното налягане, намаляване на тревожността и общо усещане за спокойствие.
27.09.2020
Техники, свързани с дишането
Започни упражненията във времето преди сън или когато не бързаш за някъде. Упражненията трябва да се правят в продължение на 10-20 минути.
29.09.2020
Техники за релаксация на ума и тялото
Релаксацията ще ти помогне да овладееш напрежението, отускаш тялото си и намалиш спастичността на мускилите
30.09.2020
Аудио-визуална релаксация
При aудио-визуалната релаксация се съчетават изометрични техники за предизвикване на усещането за дълбока релаксация както физически, така и психически.
01.10.2020

Рубрики

С подкрепата на
Премиум партньори
Партньори
ПМА - всички права запазени. Общи условия и политика за поверителност.